برای یک دوست ... دوستی ها مجازیست اما دل شکستن واقعیت دارد

خانوم ماجده خانوم 

از خداحافظیتون ناراحت شدم 

گفته بودین که حس نوشتن ندارید 

ولی فک نمی کردم تا این حد این حس عمیقه 

.

.

.

این آدرس وبلاگ ایشون هست    ====>     http://khandehkadeh.blog.ir/

از دوستایی که خوندن خواهش می کنم برن وبشون و با رفتنشون مخالفت کنن (روی مخالف کلیک کنید)

07:38
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بنشینم و بنشانم

هی روزگار ، کاره خوبی نکردی ، حواست باشه

آن دوست که من دارم
آن یار که من دانم
شیرین دهنی دارد
دور از لب و دندانم

بخت این نکند با من
کاش شاخ صنوبر را
بنشینم و بنشانم
گل بر سرش افشانم

ای روی دل آرایت
مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد
از من که پریشانم
Designed By Erfan Powered by Bayan