به کی رای میدی؟

به نام خدای مهربون

:)

.

.

اونایی که میگن رای نمیدیم اون دنیا باید جوابگو باشن

چون از حق رایشون درست استفاده نکردن

حالا بگید به کی رای میدین؟

05:55
Poker Face
04 May 17 , 06:41
کار درستی نیست الان تعیین کنیم که به کی رای میدیم که!
هنوز سه تا مناظره مونده:) باید باتوجه به اونا قضاوت کرد:)
این مطلب نوشته شده توسط: علی احمدی
17 March 18 , 01:36
به نظر شخص بنده حقیقتی که بهش رسیدم اینه که توی ایران مسئولان (نه همه ، بصورت کلی میگم):

در ایران هر چه مسئولان جوان تر باشند مثلا بین سی تا چهل سال، تجربه ی دزدی کمتری دارند.

اما اگر بخواهیم جزئی بگیم خب، مثال نقص خیلی داره در مورد کلیت قضیه.مثال مسئولان خوبمون

یا اینکه بخواهیم بصورت جزئی مثال نقص بزنیم که نه اینطور نیست مسئولان جوان دزد هم کم نبود،
مثل این بابک زنجانی.

اما در کل به نظر من نامزد های ریاست جمهوری اگر جوان باشند من با اشتیاق بیشتری رای میدم.

کمایینکه الان هم رای میدم و سفید نمیندازم بین نامزد های ریاست جمهوری اما از شورای نگهبانی که فقط پیر پاتال ها رو تایید میکنه ناراضی ام.

چرا چون اگر هم طرف نامزد خوبی باشه ها، باز هم چون جوان نیست دغدغه اصلیش جوانان نیستن

به خدا الان خیلی مسئله ی مهمیه که جوانان گوشه ی منازل پدر اغلب دارند وقت و عمرشون رو سال به سال بیشاز از پاراسال با اینترنت و تفریح و خوش گذرونی و بعضا کاراهای نا صحیحی و به ندرت با الکی گشتن دنبال کار و حمالی کردن و (پولی که جیب خرجیه در میارن و نمیتونند ازدواج کنند) اینا درده و جامعه ی ایران رو به مرز مرگ میبره حالا ببین کی گفتم.

ما خیلی داریم در آمار زاد و ولد در ایران سقوط می کنیم.و در مرگ صعود!

اینا الان مشخص نمیشه.موقعی میرسه که کشور خالی از جمعیت میشه در چند دهه آینده ظاهر میشه این بحران هایی که پیش بینی می کنم و همش از جانب توجه نکردن به بیکاری و خانه نشینی و اللی تللی جوانان از روی اجباره.

به خدا اگر مسئول ریاست جمهوری ما جوان باشه هر خرابکاری و خامی بکنه حداقل احتمال قوی از بین سه چهار دوره جوان یکی میاد و مشکل بیکاری رو تا حد خیلی زیاد حل میکنه.


جرا که الان مشکل بیکاری به عنوان یکی از مشکلات شناخته میشه توسط مسئولان مسن و کهن سال مملکت ولی باید بیشتر بها بدیم بهش.حتی توی فرهنگ سازی نگیم خب خوده مردم اینطورین

به خدا اگر این دم و دستگاه های دادگاه بازی برای هر کوفت و زهر ماری که اغلب باعث طلاق میشه (مگه قبل از باز شدن این دم و دستگاه ها همه چی در کل گل و بلبل نبود در دهه 70) خلاصه اگر این وکیل بازی و فلان قاقون رو میتوین بیای حقته بگیری اگر نداد باید شکایت کنی و اینجور چرت و پرتا که بازارش بخاطر نداری مردم گرم شده رو جلوشو بگیرن، فرهنگ مردم خوبه.

فرهنگ مردم رو خوده مسئولین خراب کردن و این ناشی از بی تدبیری شونه در بروز مشکلات و همچنین در نوع نگه و سطحی نگریشونه و درک نکردن درد اجتماع!

چرا نباید بفهمن چون میلیون ها حقوقشونه به خدا مردمی هم هستن که یه کم بالا تر از یه تومن یا یه کم پایین تر هم میگیرن و زندگی می کنند و تعدادشون هم زیاده

اونها که مسئولن نمیفهمن بعد از مثلا گرونی چه بلایی سر خانواده های اینچنینی اومد چون خودشون هر وقت زنشون لب تر کنه میتونن بگن یه سرویس طلا میخرم واست برای امسال..

ولی این توی عمر خانواده هایی که من میگم در طول عمر یک بار بیشتر اتفاق نمیفته برای زن

خب معلومه زن جوان تازه ازدواج کرده، یا اصلا ده سال ازدواج کرده وقتی میبینه داره دستش به دهنش نمیرسه و دیگه اون وضع سابق چند سال پیشا نیست، میگه چی کنم ؟ همه گرفتن منم میرم میگیرم.

کجا؟

پیش وکیل پیش قانون پیش دادگاه و سیلی از جمعیت زن گرسنه و تشنه ی مادیات روانه میشن که با استفاده از قانونی که در فراوانی نعمت داشت خاک میخورد در این قحطی توشه ای برای بقا و ادامه ی زندگی به دست بیارند که اغلب منجر به طلاق میشه چون واقعا کار مطقی و منصفانه ای نیست که یه عمر زندگی کردن توی خوشی ها و یا توافق کردن سر خواسگاری و ... و درست موقع بدبختی که میشه با بی رحمی مرد مفلس رو از اون یکه هست مفلس تر می کنند!

به خدا اگر قانونی می گذاشتند که مرد ها هم از یکی برن و حقی طلب کنند به خدا قسم می خورم مثل همین جریان مهریه که از چند سال پیش تا حالا ترکونده، همه جمعیت روانه دادگاه ها و دادسراها میشدند برای مطالبه ی حق.


جامعه بدون وجود و تشکل خانواده ها معنی نداره.کاش که مسئولین بفهمند برای کسانی دارن انجام وظیفه می کنند که اسم دارند و اسمشون جامعه است.و این جامعه داره کم کم به افراد تبدیل و بعد ها به هیچ تبدیل میشه با این روند ادامه پیدا کنه روزی میرسه ایران دست از پا دارز تر مجبور به جذب مهاجر از افغانستان و سوریه و عراق و کشور های همساه و شاید سر تاسر جهان میشه و خدا میدونه چند سال بعد باشه اما باید نامزد ریاست جمهوری و سایر نهاد ها به دو بخش مساوی کهن سال و پیر تقسیم بشه و لا غیر.
این مطلب نوشته شده توسط: علی احمدی
17 March 18 , 02:01
آخرین جمله ی کامنت بالا رو اصلاح می کنم که در کل حرف اول آخرم برای حل خیلی از مشکلات و جذب مردم برای رای و امید به حل مشکلات اینه که الان که جوانان قطب بزرگ مخالفان مسئولین رو تشکیل دادند(برای نمونه اغتشاشات و اعتراضات هر چند کوچک که اغلب جوان و میانسال بودند)، خلاصه برای اینکه دغدغه ی ادامه نسل که واقعا داره رو به انقراض میره با این سیر رشد دیده بشه 

بستر هاش و زیرساختهاش:دست جوانان رو بند کار کردن(با حقوقی که بتونند تشکیل خانواده بدند)، تثبیت همین خانواده های فعلی با برداشتن یه سری قوانین یا حداقل محدود کردن وکلایی که باعث و بانی اختلاف پراکنی بین خانواده ها هستند(وکلایی که اغلب کاری جز پرونده نفقه و مهریه برنمیدارن) با حفظ شرع مقدس اسلام و فرمایشات دینی.و دست چوانان رو بند کار کردن با حفظ وضعیت اقتصادی سن بالا ها و بزرگتر های جامعه(یعنی نیان ابروشو درست کنند بزنن چشمشو خراب کنند)
خلاصه بستر هاش اگر میخوان رسیدگی بشه باید این دغدغه بیاد جزو دغدغه های اصلی کشور که تمام چیزایی که گفتم نه با سانتریفیوژ کار داره نه با آمریکا کار داره حل این مشکل.

بابا کار رو بدید به کاردون.

حرف من اینه شما وقتی میخوای برای پسرت زن بگیری میگی پسرم من اینو برات در نظر گرفتم؟!
خب باید دلبخواه اون باشه چون مسئله 99 درصد مربوط به اونه نه تو که پدرشی

الان مشکل اصلی جامعه و اجتماع بزرگ ایران اسلامی مشکل ناشی از عدم ازدواج و بی کاری جواناست و گرنه بقیه کم یا زیاد چزخ زندگیشون میچرخه خدا رو شکر.و در مرحله دوم گرانی... .

خب توی این برهه از وضعیت کشور وقتی کار رو بدی دست پیر نمیدونه چی کنه ولی بدی دست جوان در مورد مشکل خودش از جان و دل کار میکنه.

نامزد های ریاست جمهوری بهتره از جوان و پیر بصورت مساوی تشکیل بشن.تشکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بنشینم و بنشانم

هی روزگار ، کاره خوبی نکردی ، حواست باشه

آن دوست که من دارم
آن یار که من دانم
شیرین دهنی دارد
دور از لب و دندانم

بخت این نکند با من
کاش شاخ صنوبر را
بنشینم و بنشانم
گل بر سرش افشانم

ای روی دل آرایت
مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد
از من که پریشانم
Designed By Erfan Powered by Bayan