خبر مرگش

دوست ندارم سیاسی بنویسم ولی یکم تحمل کنید من خالی بشم

خبر مرگش (هاشمی رفسنجانی)

به نام خدای مهربون

:)

.

.

طرف تو کانالش دائم از نظام بد میگه قربون صدقه شاه میره

کانالش پره از جکای مثبت 18

کانالش پره از فیلمای ناجور

اون وقت مرتیکه مرگ هاشمی یار دیرین امام رو به مقام معظم رهبری و فلان و بهمان تسلیت می گه

بعدم میگه عزای عمومی اعلام شدد

بعدم میگه مدرسه تعطیل شد

و باز میره سراغ ادامه جکاش

 

به نظرتون نمیدونه هاشمی همونیه که زمان شاه علیه شاه مبارزه می کرد؟؟

چرا اون خوب میدونه

ولی این هاشمی اون هاشمی نبود

اینو بفهمید لطفا

بعضیام میرن حرفای رهبری  ماله 20 سال پیش میارن (دقیق ترش دوم خرداد 76 ) که هیچ کس برای من هاشمی نمی شود

داداش داری اشتباه میزنی ...

این هاشمی اون هاشمی چی؟ نیست ... والسلام

فقط یه چیزی الان فقط دلم برا میم هه (هه ، مثلا شما نمیدونید کیو میگم) میسوزه که دیگه پشتش گرم نیس

+ عقاید من نیاز به باور بقیه نداره ... فقط گفتم که خالی بشم

00:26
دختـ ـرڪ :)
10 January 17 , 00:29
اینی که حرفای بیست رهبرو نشون میدن برای من هم بولد بود :)))))))

+الان خالی شدید بحمدلله؟ -_- 
مطمئنا نشدید :)))

پاسخ :

نمیدونم بستگی به نظرات شما ها داره ببینم منظورمو خوب رسوندم یا نه
دختـ ـرڪ :)
10 January 17 , 00:30
*تصحیح نظر قبل:
بیست سال پیش 
:دی

پاسخ :

اوکی
فدایی شهدا
10 January 17 , 00:34
احسنت...
داداش ترکوندی ناموسا....

پاسخ :

تو که گفتی تند رفتم خخخ
منتـــظر المـهـدی۳۱۳
10 January 17 , 06:48
:-)

پاسخ :

:)
💖 miss fatemeh 💖
10 January 17 , 16:39
من نمیدونم رفسنجانی دقیقا کیه و چیکار کرده که کسایی از جمله شما از مرگش خوشحالن
ولی اینو میدونم که خوشحال شدن از مرگ دیگران غیرشرعی و غیر اخلاقی هستش

پاسخ :

آیت الله جنتی در نماز جمعه تهران (جمعه 12 بهمن): مرگ ملک عبدالله را به آمریکا و اسرائیل تسلیت و به مومنان تبریک می گویم

قبلا مثال های دیگه زدم میتونید تو کامنتا بخونید
Poker Face
10 January 17 , 17:16
این بااون فرق داره.بااینکه از شاه تعریف میکنه کاری ندارم خودش میدونه و عقایدش.اما هممون خوب میدونیم که رفسنجانی چه نعمتی بود که دیگه کشورمون ندارتش حالا ادمین اون کانال چ طرفدار شاه باشه چ نباشه داره تو این کشور زندگی میکنه و حق داره رفتن یه بزرگی مثل ایشون رو تسلیت بگه.دوما اینکه یه کانال بزرگ مثل توییتر طلایی یا فارسی یا هرچی که همه جور جوکی توشون میذارن فقط محدود به به عقاید ادمینای اون کانال نمیشه بستگی به مخاطبینش هم داره.و یه ادمین خودش رو ملزم میدونه که خوودش رو توی غم ملت شریک بدونه.حالا چه اعتقادی داشته باشه به اون شخص چه نداشته باشه.درضمن محدوده ی اطلاعاتتون رو درمورد خدمات اقای رفسنجانی بالا ببرید.هیچ جای دنیا گناه پسر یا دختر رو پای پدر ننوشتن شماهم ننویسین:/

پاسخ :

این با اون فرقی نداره
منظور منو درست متوجه نشدید منم اصراری  ندارم که متوجه بشید همونایی که متوجه شدن کافیه
ما گناه کسی رو پای کسی ننوشتیم 

مجتبی مطوری
12 January 17 , 13:22
به هرحال کارهایی مفید انجام داد واسه مملکت(:
من از حرف های سیاسی بدم میاد واسه همین گفتم (:
.. mini photographer
22 February 17 , 00:25
یکى از کسایى بود که دلش به حال مملکت میسوخت خوشحال شدن از مرگ دیگران فکر نکنم درست باشه 

پاسخ :

شاید واقعا دلش می سوخت
ولی حرفاش به ضرر مملکت بود
رفتنش به نفع مملکت
علی
17 March 18 , 11:25
توی یه کارخونه بودم پارسال همین موقع یکی از همکارام اومد و گفت مژده بده!
(منم در حال نگاه کردن به کفتریا همون کبوتر هایی بودم که نزدیک سقف بودن)
گفتم مگه چی شده؟ گفتم گفت: رفسنجانی مرده.(صدای دستگاه ها زیاد بود)

(چون درست نشنیدم و توی فکر کبوتر ها بودم فکر کردم میگه کفتر چایی مرده:)
خلاصه دهنم باز موند که الان باید چی بگم چون اون کارخونه خیلی کبوتر داشت.

بعد از دیدن مکث من، (پیش خودم گفتم شاید اید ابراز همدردی کنم)گفت: خب؟

گفتم: مگه گرفته بودیش؟ اهلی بود؟ مشکل نداره بجاش این همه کفتر هستن:)
بعد با دستم بالا رو نشون میدادم کنار سقف که کبوتر ها بودند. :)) گفت:تعطیلی

بعد دنبالش رفتم دیدم به همه داره این خبرو میده رد میشه.(تو دلم می گفتم: تو
که برای مردن کفتر میری به همه میگی کم داری نه من، خودت تعطیلی ولی بعد)
از یکی از همکارای دیگه پرسیدم این چی میگه با صدای بلند گفت: هاشمی مرده

گفتم هاشمی؟ هاشمی رفسنجانی؟ گفت آؤه اخبار اعلام کرده این هم تو فضای
مجازی دیده خبرش رو... .

دو زاریم افتاد آهان، رفسنجانی مرده این همه دستگاه رو ول کردم الکی.به من چه

رفتم پای دستگاه چون بودن و نبودنش برای من یکی فرقی نمی کرد و نمیکنه واقعا.

سر شام که با اون همکارم که خبر میداد بودیم سر میز گفتم تو وقتی خبر دادی بهم
من چون صدای دستگاه ها زیاد بود و در حین کار تو فکر کفتر چایی های سالن بودم،
رفسنجانی رو کفتر چایی شنیدم اشتباهی. :)) همه خندیدن و گفتن توی باغ نبودی.

بعد اون همکارم پرسید: خب الان که فهمیدی خوشحال نشدی؟ گفتم خدا بیامرزه.نه
ناراحت هم نشدم.چون برای من با یه غریبه توی خیابون زیاد فرقی نداره در حال حاضر

گفت د بابا از اون نظر نمیگم.مگه مناظره رو ندیدی؟ گفتم کدوم؟گفت همون که احمدی
نژاد پته مته هاشمی رفسنجانی رو ریخت رو آب.
گفتم دیدم ولی پته مته هاش بره رو آب یا نره ها فرقی به حال من نکرد و نمیکنه بازم.
گفت: تو که کلا از مرحله پرتی. گفتم: تو فکر کن.

من که راستشو گفتم.نه سنگ احمدی نژاد رو به سینه بزنی فرقی برات میکنه نه بقیه.

بعدش هم نصیحتش کردم که بعد از مرگ یکی اگر پشت سرش غیبت کنی گناهش رو
به گناهای خودت اضافه می کنی طبق یه روایت.
گفت قبل از مرگش هم گفتم.که یکی گفت:ولش
یکی دیگه مرده ما چرا داریم بحث می کنیم.ولش

خلاصه این طوری شنیدم خبرش رو.خدا بیامرزتش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بنشینم و بنشانم

هی روزگار ، کاره خوبی نکردی ، حواست باشه

آن دوست که من دارم
آن یار که من دانم
شیرین دهنی دارد
دور از لب و دندانم

بخت این نکند با من
کاش شاخ صنوبر را
بنشینم و بنشانم
گل بر سرش افشانم

ای روی دل آرایت
مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد
از من که پریشانم
Designed By Erfan Powered by Bayan