004

به نام خدای مهربون

:)

.

.

.

نمیدونم فازش چیه 

میگه دلش برام تنگ میشه

میگه دوست داره نوازشم کنه

میگه دوست داره تو آغوشش باشم

اما از اون طرف حرفایی میزنه که فکر می کنم اینا الیکه

خدایا خودت میدونی ...

09:05
parisa .A
23 December 16 , 20:14
دقیقا حرف ِ دل ِ منو زدی :|

پاسخ :

واقعا ؟

اونوقت تو فکر نمی کنی سرکار هستی؟؟

من هی میگم نکنه منو گذاشته سرکار !!!


parisa .A
31 December 16 , 12:12
نه :/ اصن :| 
خب خیلی وقتا اثبات میشه این چیزا .. (:

پاسخ :

منظورتونو که متوجه نمیشم که
چرا آخه ....
چرا من نباید منظور شما رو متوجه بشم ....
چی اثبات میشه؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بنشینم و بنشانم

هی روزگار ، کاره خوبی نکردی ، حواست باشه

آن دوست که من دارم
آن یار که من دانم
شیرین دهنی دارد
دور از لب و دندانم

بخت این نکند با من
کاش شاخ صنوبر را
بنشینم و بنشانم
گل بر سرش افشانم

ای روی دل آرایت
مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد
از من که پریشانم
Designed By Erfan Powered by Bayan