005

به نام خدای مهربون

:)

.

.

.

شما ها خیلی بدین

چرا من تنهام

چرا کسی کامنت نمیذاره ؟ هاا؟

10:20
متـ ـین
23 December 16 , 13:31
هنوز تازه کاری :/
طول می کشه تا وبلاگت شناخته بشه! دل خسته نشو
کامنت هم وقتی میزارن که بشناسنت! یا بخوان تبلیغ کنن :/

پاسخ :

جدا ؟
چقد طول میکشه ؟؟

من که طالقت تنهایی  ندارم .... واقعی تنها ... مجازی تنها ...
پسرک تنها .... همیشه تنها
ما جــــــــღــــــدہツ
23 December 16 , 13:53
بیا من گذاشتم
اینم کامنت

:)

پاسخ :

دمت گرم
_میم
26 December 16 , 21:50
طول میکشه 
نگران نباشید،درست میشه

پاسخ :

خیلی ممنون دوست عزیز :)
پرواز ...
27 December 16 , 09:31
طول میکشه تا شناخته بشین :)
سلام :)

پاسخ :

سلام :)
.
.

آخه اونایی که میشناسن هم نمیان :(

💖 miss fatemeh 💖
27 December 16 , 13:44
سلام
اولش همینه :)
کم کم راه می افتی و وبلاگت طرفدار پیدا میکنه :)

پاسخ :

سلام
چ بد :(
چ خوب :))
گلی ....
31 December 16 , 08:49
کامنت خوبه خخخ

پاسخ :

آره خیلی خخخ :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بنشینم و بنشانم

هی روزگار ، کاره خوبی نکردی ، حواست باشه

آن دوست که من دارم
آن یار که من دانم
شیرین دهنی دارد
دور از لب و دندانم

بخت این نکند با من
کاش شاخ صنوبر را
بنشینم و بنشانم
گل بر سرش افشانم

ای روی دل آرایت
مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد
از من که پریشانم
Designed By Erfan Powered by Bayan