006

به نام خدای مهربون

:)

.

.

من به غمگین ترین حالت ممکن شادم ...

.

.

.

با تشکر از کسایی که تا اینجای برنامه برای ما نظرات خویشون رو ارسال کردن

08:45
متـ ـین
24 December 16 , 09:18
جدی گفتی یا همین طوری؟ :/
+ ما نظر میزاریم ولی فک نکنم نظر خوب محسوب بشه :دی

پاسخ :

جدی گفتم
مگه من با شوما شوخی دارم
+
چرا نظر خوب محسوب نشه؟
ما جــــــــღــــــدہツ
24 December 16 , 10:39
چ خوب
ان شاءالله همیشه همینجوری باشید

پاسخ :

:/
میگم به غمگین ترین حالت ممکن شادم میگی چ خوب همیشه همینجوری باشم؟؟؟؟
گلی ....
31 December 16 , 08:46
من که متوجه نشدم.یعنی تا به حال به  غمگین ترین حالت ممکن شاد نبودم

پاسخ :

خیلی حس بدیه ...
خداروشکر که اینطور نبودید
ان شاالله هیچ وقت اینطوری نباشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بنشینم و بنشانم

هی روزگار ، کاره خوبی نکردی ، حواست باشه

آن دوست که من دارم
آن یار که من دانم
شیرین دهنی دارد
دور از لب و دندانم

بخت این نکند با من
کاش شاخ صنوبر را
بنشینم و بنشانم
گل بر سرش افشانم

ای روی دل آرایت
مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد
از من که پریشانم
Designed By Erfan Powered by Bayan