010

به نام خدای مهربون

:)

.

.

آی کوروش کجایی که ایران رو نابود کردن

کجایی که تمدن ایرانی رو خاک کردن

کجایی ای شاه شاهان

.

.

کوروش آسوده نخواب که این روزا ملت میگن هپی کریسمس

.

.

نمیدونم چرا فقط وقتی میخوان دعای یا مقلب القلوب رو اول سال بخونن یادشون میاد ایرانی هستن و باید فارسی حرف بزنن

فقط وقتی میخوان نماز بخونن یادشون میاد ایرانی هستن و باید فارسی حرف بزنن

فقط وقتی تولد" محمد  " میشه یادشون می افته محمد عرب هست

ولی تولد " عیسی " رو تبریک میگن 

.

.

بدم میاد از مردم خودباخته و دو رنگ

بدم میاد از مردم این شهر

بدم میاد ای خدا !!

به کی بگم ؟

.

.

فقط یه گوسفند میتونه بگه 

هپی نیو یر ... بع

(کلاه قرمزی)

08:38
نسیم ...
27 December 16 , 08:59
جالب بود پستتون...

+ بابت فایل صوتی هم ممنون... دانلود کردم...

پاسخ :

خیلی ممنون

:)
💖 miss fatemeh 💖
27 December 16 , 13:44
پست قشنگی بود :)))

پاسخ :

ممنون :)
ملیحه :)
27 December 16 , 18:15
خیلی زیبا نوشتی:)

پاسخ :

ممنون :)
tina 36
27 December 16 , 21:27
هییییی روزگار ..........

پاسخ :

هی خدا .... :(
دخترڪ شهریوری
06 January 17 , 15:58
+به همون خدا :/ 

+بسی پست های وبلاگتون جالب و با مزس :)))

*موفق و موید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بنشینم و بنشانم

هی روزگار ، کاره خوبی نکردی ، حواست باشه

آن دوست که من دارم
آن یار که من دانم
شیرین دهنی دارد
دور از لب و دندانم

بخت این نکند با من
کاش شاخ صنوبر را
بنشینم و بنشانم
گل بر سرش افشانم

ای روی دل آرایت
مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد
از من که پریشانم
Designed By Erfan Powered by Bayan