011

به نام خدای مهربون

:)

.

.

امروز اومدم دیدم 10 تا نظر (یا همون کامنت که من بدم میاد بگم) دارم

وای نمیدونی چقد خوش حال شدم

به خدا میشه آدما رو به همین راحتی خوش حال کرد

نه پول زیادی میخواد

نه وقت زیادی میخواد

هیچی نمیخواد 

از این به بعد نفری چندتا کامنت بذارید من خوش حال بشم

ثوابت داره به خدا :دی (خب بنویس :D چرا می نویسی :دی)

خخخ

با یه تیر دوتا نشون زدم .... باهوشا فهمیدن

07:53
نسیم ...
28 December 16 , 07:56
مینویسم :دی
خب راحت تره اینطوری :))

پاسخ :

چقد راحت طلب آخه یکم تلاش کنیم خخخ

نسیم ...
28 December 16 , 07:58
کامنت که خوبه :))
چرا بدتون میاد؟!

پاسخ :

نمیدونم از واژه های خارجکی بدم میاد 
نسیم ...
28 December 16 , 07:59
چقدر خوبه که اینقدر راحت خوشحال میشین :))

پاسخ :

اوهوم خیلی خوبه
ولی بازم کسی نیست که به همین راحتی خوشحالم کنه
نسیم ...
28 December 16 , 08:00
شادی هاتون مستدام! :)

پاسخ :

ممنون از شما و این همه شادی که برای من فرستادید خخ
موفق باشید
نسیم ...
28 December 16 , 08:02
کل حرفام رو توی چند کامنت نوشتم خوشحال بشید! :)
موفق باشید

پاسخ :

متوجه شدم .... خیلی ممنون 

سلامت باشید
💖 miss fatemeh 💖
28 December 16 , 10:00
منم اینقد خوشحال میشم وقتی میبینم نظرام زیادن ^^

پاسخ :

خخ
توام مثه من رو نظرات حساسی
با این تفاوت که من انقد ناراحت میشم می بینم نظرام کمن خخخ
ما جــــــــღــــــدہツ
28 December 16 , 22:06
شادی هاتان بسیار مستدام
:دی
کاش ما هم به همین راحتی خوشحال میشدیم

پاسخ :

خیلی ممنون :))

همه راحت خوش حال میشن اگه به خوبیای اطراف توجه کنن
منِ ناشناس
29 December 16 , 22:01
:)

پاسخ :

:)
💖 miss fatemeh 💖
30 December 16 , 09:33
منم ناراحت میشم ولی نمیگم!

پاسخ :

اگه ناراحتیامو نگم شمعدونیا دق می کنن ... یعتی خودم دق می کنم .... :]
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بنشینم و بنشانم

هی روزگار ، کاره خوبی نکردی ، حواست باشه

آن دوست که من دارم
آن یار که من دانم
شیرین دهنی دارد
دور از لب و دندانم

بخت این نکند با من
کاش شاخ صنوبر را
بنشینم و بنشانم
گل بر سرش افشانم

ای روی دل آرایت
مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد
از من که پریشانم
Designed By Erfan Powered by Bayan