017

به نام خدای مهربون

:)

.

.

کانالم

@khandoostan313

https://telegram.me/joinchat/DVIMzkEwwqTspPro3bbNmA

کسایی که تلگرام دارن خوش حال میشم اونجا عضو بشید

کانال خندوستان

عکس و گیف و کلیپ و متن خنده دار

22:08
❤منتـــظر المهدی۳۱۳❤
07 January 17 , 06:17
ان شاءالله بسلامتی ...
استا رت
25 January 17 , 19:41
من بخاطرمحبتی که درحقم
کردی داخل این کانال عضوشدمم

وازجک هاش لذت میبرم

پاسخ :

خخخ پس به خودت لطف کردی تو اون کانال عضو شدی نه به من 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بنشینم و بنشانم

هی روزگار ، کاره خوبی نکردی ، حواست باشه

آن دوست که من دارم
آن یار که من دانم
شیرین دهنی دارد
دور از لب و دندانم

بخت این نکند با من
کاش شاخ صنوبر را
بنشینم و بنشانم
گل بر سرش افشانم

ای روی دل آرایت
مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد
از من که پریشانم
Designed By Erfan Powered by Bayan