018

به نام خدای مهربون

:)

.

.

#چالش_بوی_انتظار

(یه دل نوشته درباره چشم انتظاری و آمدنش )

تو برای آمدنش کدامین گناهت را پاک کردی؟

lantory.blog.ir

.

.

.

قبلا گفته بودم که از چالشا بدم میاد با اینکه میدونم همشونم بد نیستنتم

یکی از دوستان گفتن نظرتو عوض کن

منم گفتم بیشتر بهش فکر می کنم

به این نتیجه رسیدم که

سعی کنم با چالشای خوب این حس بد از چالش رو

که با دیدن چالش های ناجور به وجود اومده از بین ببرم

اولین چالشی که بعد از این تصمیم دیدم این چالش بود توی وب لانتوری

.

.

.

حالا میخوام دوتا شعر براتون بذارم

نمیدونم کدومش زودتر سروده شده ولی من اولی رو بیشتر دوس دارم

شاعرشم نمیدونم اگه شما میدونید بگید

.

.

.

1

نیا گل نرگس جهان که جای تو نیست

دو صد ترانه به لبها یکی برای تو نیست

نیا نیا گل نرگس که در زلال دلی

هزار آینه نقش و یکی ز خال تو نیست

نیا نیا گل نرگس تو را به خاک بقیع

که شهر ما نه مُهیای گامهای تو نیست

نیا نیا گل نرگس به آسمان سوگند

قسم به نام و نهادت دلی برای تو نیست

نیا نیا گل نرگس ز رنجمان تو مکاه

کسی ز خلق و خلائق فدای راه تو نیست

نیا نیا گل نرگس بدان و آگه باش

که جای سجده گه ِ ما هنوز مال تو نیست

نیا نیا گل نرگس که چون علی تنها

به فجر صبح ظهورت کسی کنار تو نیست

نیا نیا گل نرگس به مجلس ندبه

که ندبه ، ندبه خرقه است و پایگاه تو نیست

نیا نیا گل نرگس دعای عهد کجاست؟

نه این نماز جماعت به اقتدای تو نیست

نیا نیا گل نرگس به جان تشنه عشق

دعا دعای ظهور است ولی برای تو نیست

نیا نیا گل نرگس سقیفه ها برپاست

ردای سبز خلافت ولی برای تو نیست

نیا نیا گل نرگس به مادرت زهرا

کسی برای شهادت به کربلای تو نیست

نیا نیا گل نرگس نیا به دعوت ما

هزار نامه کوفی یکی برای تو نیست

نیا نیا گل نرگس فدا شوی مولا

برای عصر عجیبی که خواستار تو نیست

.

.

.

2

بیا بیا گل نرگس که بی وفای تو نیست

همان که گفته "نیا"، آن "نیا" برای تو نیست

بیا بیا گل نرگس غلط بگفته کسی
دلش گرفته به والله که بی ولای تو نیست

بیا بیا گل نرگس فدای آمدنت
شفای دل! به دلم کس دمی به جای تو نیست

بیا بیا گل نرگس اگرچه اشک دو چشم
بریختم سر راهت ولی به پای تو نیست

بیا بیا گل نرگس که طبع ما شکفد!
به گاه آمدنت شعر بی رضای تو نیست

بیا بیا گل نرگس که چشم های به راه
سپید شد ز غم هجر! آن عبای تو نیست؟

 

بعد چند روز بهم حق بدید پست طولانی بذارم .... :)

اللهم عجل لولیک الفرج

17:59
💖 miss fatemeh 💖
07 January 17 , 18:06
هردو حرف نداشتن عااااالی :)))
دیدی گفتم چالش خوبم پیدا میشه😊

پاسخ :

اوهوم 
ممنون :)
یک آدم
07 January 17 , 18:38
عالی :)

پاسخ :

ممنون :))
منِ ناشناس
07 January 17 , 23:21
عالی بودن.

پاسخ :

سپاس :)
منتـــظر المهدی 313
08 January 17 , 06:59
آخرش کدوم بیاد یا نیاد ؟

مهدی جانم شرمنده ام :'(

پاسخ :

بیاد
من شعرو گفتم اولی رو بیشتر دوس دارم
چون داره از این زمونه میگه
منم که بارها گفتم چقد بدم میاد از این زمونه و مردمش
لا نتوری
08 January 17 , 09:16
چه زیبا
انگار اولی که میگی بیشتر دوست دارم را یه نفر سروده باشه
و بعد یکی در جوابش اینو سروده باشه
...

یه شعری بود که دقیق یادم نیست اما مظمومش این  بود که میگفت آقا بیا ولی امشب نیا ما کار داریم

ممنونم از حضورتون

پاسخ :

دقیقا همین طوریه 
یکی جواب اون یکیه

آره منم دیدم ... می گفت عروسی داری نیا و اینا بعدا  بیا

فدات
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بنشینم و بنشانم

هی روزگار ، کاره خوبی نکردی ، حواست باشه

آن دوست که من دارم
آن یار که من دانم
شیرین دهنی دارد
دور از لب و دندانم

بخت این نکند با من
کاش شاخ صنوبر را
بنشینم و بنشانم
گل بر سرش افشانم

ای روی دل آرایت
مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد
از من که پریشانم
Designed By Erfan Powered by Bayan