025 این داستان اسگول قسمت آخر

بگو غلط کردم تهدید کردم عذر میخوام تا پاک کنم

تو کامنت عمومی زیر همین پست بگو

.

.

.

.

اومد عذر خواهی کرد گفت سو تفاهم شده منم بخشیدمش

پست های قبلم گذاشتم رو حالت پیش نویس

19:06
استا رت
25 January 17 , 19:07
غلط کردم تهدید کردم عذر میخوام

پاسخ :

خواهش می کنم 

این پست برای یادگاری بمونه همینجا هروقت دلت تنگ شد بیا نگاش کن
منِ ناشناس
25 January 17 , 19:21
دیگه همین جا این بحث رو تموم کنید زشته
BAHAR* Alone
25 January 17 , 19:50
جریان چیه؟:))

پاسخ :

بیخیال شدیم دیگه شمام بیخیال شو
💖 miss fatemeh 💖
25 January 17 , 20:37
آفرین این بهتره :))

پاسخ :

اوهوم :)
منتـــظر المـهـدی۳۱۳
26 January 17 , 07:56
:-)

پاسخ :

:)
ما جــــــــღــــــدہツ
28 January 17 , 15:03
فکر نمیکردم ی آدم انقدررررر بی فرهنگ باشه
متاسفم که دربارتون اشتباه فکر میکردم
اگه همه این پستا ی سرش به بنده وصل میشه محترمانه خواهش میکنم پاکشون کنین

پاسخ :

وبلاگ خودمه هرکاری بخوام می کنم به هیچ کسم ربطی نداره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بنشینم و بنشانم

هی روزگار ، کاره خوبی نکردی ، حواست باشه

آن دوست که من دارم
آن یار که من دانم
شیرین دهنی دارد
دور از لب و دندانم

بخت این نکند با من
کاش شاخ صنوبر را
بنشینم و بنشانم
گل بر سرش افشانم

ای روی دل آرایت
مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد
از من که پریشانم
Designed By Erfan Powered by Bayan