027 منم قالب میخوام :(

به نام خدای مهربون 

:)

.

.

سلام بچه ها دلم براتون تنگ شده بود

آقا میگم منم از این قالب قشنگا که شما دارید میخوام

لطفا اونایی که میدونن راهنمایی کنن

من فقط بلدم از همین تعداد محدود قالبای بیان انتخاب کنم

ممنون

.

.

.

قالب جدید گذاشتم 

چطوره؟

22:57
💖 miss fatemeh 💖
11 March 17 , 23:04
به به سلام!
کجایی شما؟؟ :)))
+
برو از قالب های عرفان، قالب انتخاب کن
اینجا:
http://erfanwd.blog.ir/

پاسخ :

سلاااااام

یه مدت حوصله نداشتم
سر یه قضیه ای تو وبلاگم اعصابم به هم ریخت تصمیم گرفتم یه مدت نباشم


+ ممنون از کمکتون
رفتم یه قالب انتخاب کردم 
قالب جدید خوبه ؟ :)

+اگه کسی جای دیگه هم سراغ داره معرفی کنه واسه قالب ممنون

💖 miss fatemeh 💖
11 March 17 , 23:52
به به خیلی خوب شد ^^
+
فکر نمیکنم جای دیگه ای هم باشه.فقط عرفانه که برای بیان قالب میسازه :))

پاسخ :

ممنون آبجی گلم :))
مجتبی مطوری
12 March 17 , 00:38
اره قشنگه(:
یکی دیگه هم هست
http://rezawd.blog.ir/
میتونید ازش کمک بگیرید(:

پاسخ :

ممنون پسرخاله :))
جامانده ...
12 March 17 , 07:20
سلام 

خوش اومدید

قالب های عرفان زیبا هستند

پاسخ :

سلام

ممنون

آره دیدمشون 
همینو از قالبای عرفان انتخاب کردم :)
حوا ...
12 March 17 , 08:32
قالب تون خوشگله...

پاسخ :

آفرین به سازندش 
باریکلا به سلیقه من :))))

خخ

ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بنشینم و بنشانم

هی روزگار ، کاره خوبی نکردی ، حواست باشه

آن دوست که من دارم
آن یار که من دانم
شیرین دهنی دارد
دور از لب و دندانم

بخت این نکند با من
کاش شاخ صنوبر را
بنشینم و بنشانم
گل بر سرش افشانم

ای روی دل آرایت
مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد
از من که پریشانم
Designed By Erfan Powered by Bayan