008

به نام خدای مهربون 

:)

.

.

من یه سوال

اون خانومایی که

تو تابستون ساپورت می پوشن 

تو زمستونم ساپورت می پوشن

سردی و گرمی حالیشون نیست ؟؟؟

فقط بلدن تو تابستون به چادریا بگن گرمتون نمیشه

متاسفم واسه خودم که تو همچین کشوری زندگی می کنم

08:39
💖 miss fatemeh 💖
27 December 16 , 13:46
واقعا جای تاسف داره...

پاسخ :

من که هروقت میرم تو خیابون واقعا حالم بد میشه از این مردم
گلی ....
31 December 16 , 08:44
نمیدونم والا شاید سردشون نمیشه :l

پاسخ :

مگه میشه مگه داریم 

من که خیلی ازشون بدم میاد .... نمیدونم چرا بعضیا فک می کنن لباس جذب پوشیدن مثل ساپورت اشکالی نداره خیلی بده اه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بنشینم و بنشانم

هی روزگار ، کاره خوبی نکردی ، حواست باشه

آن دوست که من دارم
آن یار که من دانم
شیرین دهنی دارد
دور از لب و دندانم

بخت این نکند با من
کاش شاخ صنوبر را
بنشینم و بنشانم
گل بر سرش افشانم

ای روی دل آرایت
مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد
از من که پریشانم
Designed By Erfan Powered by Bayan