هاشمی رفسنجانی مرد

خدارو شکر هاشمی رفسنجانی مرد

20:46
دختـ ـرڪ :)
08 January 17 , 20:50
خدا رحمت کنه :/

پاسخ :

خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه خخ :)
متـ ـین
08 January 17 , 20:51
از مرگ یه ادم خوشحال میشی؟؟؟؟؟

پاسخ :

از مرگ یه آدم ممکنه خوش حال بشم ممکنه ناراحت بشم
همون طور که مثلا امام سجاد از کشته شدن قاتلای کربلا خوش حال شدن
یا همون طور که امام علی از کشته شدن مالک ناراحت شد

منم از مرگ یه آدم ممکنه خوش حال بشم ممکنه ناراحت بشم 
از مرگ این یه نفر خوش حال شدم


دُکــتُرِ مَملِکَتـ
08 January 17 , 20:59
چی بگم ؟! 
یه حس دوگانگیه 
یه چیزی بین خوشحالی و ناراحتی 

فقط مواظب باشید تازه شروع سده 
فتنه های بزرگتر در راهه!
 
دارن تو توییتر خودشونو بروز میدن کم کم !

پاسخ :

از دوگانگی بیا بیرون 

منم تا چند سال پیش تو دوگانگی بودم


متـ ـین
08 January 17 , 22:58
عجب؟ هیچ امامی یا پیغمبری از مرگ هیچ آدمی حتی نمرود و فرعون و یزید ابراز خوشحالی نکردن
اینکه از مرگ بدکارها و قاتل ها و ظالم ها خوشال بشیم تا اینکه از مرگ یک شخص خاص خوشحال بشیم خیلی فرق میکنه...

پاسخ :

الان شما خودت یه تننه گذاشتی جای همه ی اماما و پیغمبرا ؟؟؟

من خوش حاال شدم حرفی داری؟

منتـــظر المـهـدی۳۱۳
09 January 17 , 07:15
سکوت میکنم فقط ...

پاسخ :

کار خوبی می کنی :)
## Alone
09 January 17 , 11:43
خیلی ابراز احساسات نکنید بنظرم:/اینطوری بهتره..‌

پاسخ :

اینطوری بهتره
فدایی شهدا
09 January 17 , 15:12
داداش تند رفتی...

پاسخ :

بیخیال 
بذار یه نفس راحت بکشیم
ما جــــــــღــــــدہツ
09 January 17 , 16:19
.....

پاسخ :

چرا نظرات ویتو باز نمی کنی؟
میم کاف
14 January 17 , 13:31
یهویی بود خیلی...
خوشحالی:/تندروی نیست


پاسخ :

اوهوم شوک آور بود 

نه تند روزی نیست
من مثه بعضیا نیستم که بعد مرگش بگن یار دیرین امام و رهبری درحالی که قبل مرگش باهاش خوب نبود
.... ....
18 January 17 , 18:40
:l

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بنشینم و بنشانم

هی روزگار ، کاره خوبی نکردی ، حواست باشه

آن دوست که من دارم
آن یار که من دانم
شیرین دهنی دارد
دور از لب و دندانم

بخت این نکند با من
کاش شاخ صنوبر را
بنشینم و بنشانم
گل بر سرش افشانم

ای روی دل آرایت
مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد
از من که پریشانم
Designed By Erfan Powered by Bayan