019

به نام خدای مهربون 

:)

.

.

ماجده خانوم اگه اینو می خونی نطرات وبت رو باز کن ...

.

.

سرعت خدافظی بلاگر ها زیاد شده

اونایی که رفتید به سلامت ، موفق باشید خدا پشت و پناهتون

.

.

اما اونایی که هستید 

همه خستن

همه تنهان

بابا یکم شاد باشید ، درداتون رو نوشتید طوری نیست

ولی خب بعدش خالی بشید :)

.

.

نظراتتونم کم شده حواسم هستا

.

.

امیدوارم امتحاناتونم خوب داده باشید

08:23
یک آدم
08 January 17 , 08:26
من که خسته نیستم! حالمم خیلی خوبه! خوشبختم :)

پاسخ :

خداروشکر که شما هستید
بیان به وجود شما نیاز داره :)) خخ
منتـــظر المهدی 313
08 January 17 , 08:30
این روزا همه هنگ کردن زندگی داره فشار میاره :-D

پاسخ :

به چی فشار میاره :/
نسیم ...
08 January 17 , 08:32
زندگیه دیگه... گاهی سخت میگیره...
ولی بازم شکر :)

پاسخ :

مگه نگفته بودم جواب معمای پیچیدتو بیا وبم بگو ... بات قهرم
متـ ـین
08 January 17 , 08:55
ماجده خانوم کیه؟ رسمه وقتی تو وبلاگی اسمی برده میشه لینکش هم میزران :/
نظرات هم کم شده چون وفت نمی کنیم! سرمون شلوغه

پاسخ :

لینکو قبلا گذاشتم 
کلا یه پسن برای ایشون گذاشتم

یه پست هست عنوانش شماره نیست اونه

....
خداقوت
💖 miss fatemeh 💖
08 January 17 , 14:06
من که کامپیوترم پوکیده الان با گوشی,مامانم اومد :/

پاسخ :

:(

چرا پوکیده؟ 

اگه تلگرام دار تو کانالم عضو شو
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
08 January 17 , 20:12
تیتر وبت خیلی خنده داره!

پاسخ :

یه قسمت از یه شعره
اون قسمت کنار وبلاگ زیر عکس نوشتم
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
09 January 17 , 09:57
منظورم اون نبود منظورم زیرش بود :) یه پسر تنها که نمیخواد مثل دوستاش دوس دختر داشته باشه..!
انگار دوست دختر داشتن یک امر واجب عینیه که حالا یکی که این واجب الهی رو ترک کرده مورد عقوبت الهی قرار بگیره !
نه آقا نیاز به جار زدن نیست ! اون ها که دوست دختر دارن باید جزو اقلیت ها باشن نه اونایی که ندارن...

بهتره تیتر وبتو یه جور بهتر بنویسی تا ازین حالتِ ناخوشایند در بیاد
بنویس آهای کسایی که دوست از جنس مخالف دارین آیه 5 سوره مائده میگه : نه آنکه زنان را در پنهانى دوست ‏خود بگیرید / ـــــــــــآیه 25 سوره نساءـــــــــــــ و نه دوست پنهانی بگیرند (از جنس مخالف)
امر خداست پس چیز عجیبی نیست .

پاسخ :

پیشنهاد خوبیه بهش فکر می کنم

ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بنشینم و بنشانم

هی روزگار ، کاره خوبی نکردی ، حواست باشه

آن دوست که من دارم
آن یار که من دانم
شیرین دهنی دارد
دور از لب و دندانم

بخت این نکند با من
کاش شاخ صنوبر را
بنشینم و بنشانم
گل بر سرش افشانم

ای روی دل آرایت
مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد
از من که پریشانم
Designed By Erfan Powered by Bayan