016

به نام خدای مهربون

:)

.

.

چه گیری کردیم سر این کنکوریا

یه روز میان میگن چرا کنکوریا رو نگفتی 

فرداش میگن چرا اینجوری گفتی اونجوری نگفتی

آقا ما مخلص همه داداشا و آبجیا کنکوری هم هستیم

بزن به سلامتی همه کنکوریای طفلکی (شما بخونید بدبخت!!!) 

 بعنی چیز صلوات بفرستید

.

.

.

اما چند نکته بسیار اساسی:

1- آقا یا خانوم محترم در روز فقط یه دونه پست بذارید 

2- آقا یا خانوم محترم همتون با هم پست طولانی میذارید چرا؟ 

3- من از چالش خیلی بدم میاد ... آخه یه بار یه چالش دیدم چالش رون پا ...

فقط یه بیشرفت (عصبانی ) میتونه تو همچین چالشی شرکت کنه

میدونم همه چالشا بد نیستن ولی دیگه خوشم نمیاد ... دست خودم نیست

4- من مثه بعضیا نیستم که دنبال کردن و نظر دادنتون برام مهمه نباشه ...

خیلی ام مهمه . . . خیلی ام ناراحت میشم اگه کم باشه

.

.

دستمو ول کن من آروم 

میگم آرومم ولم کن

ول کن دیگه اه 

خخخ

کاش میشد جواب نظرایی که اینوز اونور میدیم رو تو مدیرت وبمون ببینیم 

یکی بره به مدیر بیان پیشنهادشو بده

03:00
❤منتـــظر المهدی۳۱۳❤
04 January 17 , 06:40
تعجیل در فرج مولا و موفقیت کنکوری ها :اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ...

پاسخ :

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم :)
گلی ....
04 January 17 , 06:50
از همه جا و همه چیز گفتید!!!!
فقط میتونم بگم صلوات

پاسخ :

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم :)
نسیم ...
04 January 17 , 08:08
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

پاسخ :

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم :)
💖 miss fatemeh 💖
04 January 17 , 09:23
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم :)
میتونم درک کنم که چه حسی دارین ولی به نظرم بهتره بدبین نباشین.همه ی چالش ها که بد نیستن.اتفاقا یه جا یه چالشی بود به اسم "چالش جانماز"هرکس از جانمازش و مهر و تسبیحش عکس میگرفت و می فرستاد :) همشون بد نیستن.حالا همون یدونه!

پاسخ :

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم :)

ممنون که درکم می کنی ...  بیشتر بهتش فکر می کنم ... تو پستای بعد نتیجشو میگم خدمتتون
زیر نور ماه
04 January 17 , 13:16
:)
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

پاسخ :

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم :)

## Alone
04 January 17 , 14:42
:))) سلام.دنبالی:)

پاسخ :

:) ممنون :))
دخترڪ شهریوری
06 January 17 , 15:55
مورد آخر بیسیار هوشمندانه بود!ツ
مجتبی مطوری
07 January 17 , 18:02
سلام(: وبلاگ خوبی داری
ممنون که به حرفم گوش یا عمل کردی^^

پاسخ :

خواهش
.
.
ولی الان که وبلاگا رو دیدم 2 تا وب خدافظی کرده بودن تو همین دو روز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بنشینم و بنشانم

هی روزگار ، کاره خوبی نکردی ، حواست باشه

آن دوست که من دارم
آن یار که من دانم
شیرین دهنی دارد
دور از لب و دندانم

بخت این نکند با من
کاش شاخ صنوبر را
بنشینم و بنشانم
گل بر سرش افشانم

ای روی دل آرایت
مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد
از من که پریشانم
Designed By Erfan Powered by Bayan