013

به نام خدای مهربون 

:)

.

.

یه چیز بگم ... فقط قول بدید نخندید بهم

من تا امروز کلی ناراحت بودم چرا کسی وبم رو دنبال نمی کنه

چون فک می کردم کسایی که دنبالم می کنن رو باید تو وبلاگم نشون بده

(البته هنوز برام سواله که چرا تو خود وبلاگ نشون نمیده؟ آخه تو وبلاگ بقیه نشون میده که؟)

خلاصه اینکه امروز به طور کاملا اتفاقی تو گزینه های سمت چپ مرکز مدیریت

دستم خورد به گزینه ی فهرست دنبال کنندگان ،تا حالا ندیده بودمش

دیدم 11 نفر دنیالم می کنن ، جاتون خالی کلی خوشحالیدم

.

 کنار بعضیا یه علامت به علاوه داره اون معنیش چیه؟

واسه بعضیا نداره واسه بعضیا هم پر رنگ تره

کسی میدونه اینا فرقشون چیه؟

چی بگم دیگه ...

خدافظ

08:09
Samira ..
31 December 16 , 08:36
اونایی که به علاوه داره فک کنم یعنی شما وب اونارو دنبال نمیکنید..اگه به علاوه رو بزنید دنبال میشن توسط شما:)

پاسخ :

خیلی ممنون از راهنماییتون 
بسیار سپاسگذارم :)
soldier ..
31 December 16 , 10:04
برو قسمت تنظیمات / تنظیمات ساده / نمایش جعبه دنبال کنندگان و تیک بزن تو وبت نشون میده

پاسخ :

ممنون داداش ... دمت گرم :)
ما جــــــــღــــــدہツ
31 December 16 , 10:19
تو هم میتونی دنبالشون کنی
اگه نداره ینی با عدم ثبت سایت دنبالت میکنن

پاسخ :

باشه ...
تو بگو چرا خدافظی کردی .... یه پست بذار بتونم نظر بدم وگرنه همینجا همه چی میگما
💖 miss fatemeh 💖
31 December 16 , 11:10
اون بعلاوه میگه شما اونی رو که دنبالتون میکنه،دنبال میکنید یا نه
اگه پررنگ بود یعنی دنبال نمیکنی و اگه کمرنگ بود یعنی دنبال میکنی
وقتی پررنگ باشه میتونی روش کلیک کنی و دنبال کنندش بشی :))

پاسخ :

آهان که اینطور .... دستت درد نکنه
Poker Face
03 January 17 , 12:45
تازه لذت بالاتر از این وقتیِ که اون بالا میزنه 5نظر جدید مثلا!

پاسخ :

الان واسه من زده 13 نظر جدید :))) من ذوق
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بنشینم و بنشانم

هی روزگار ، کاره خوبی نکردی ، حواست باشه

آن دوست که من دارم
آن یار که من دانم
شیرین دهنی دارد
دور از لب و دندانم

بخت این نکند با من
کاش شاخ صنوبر را
بنشینم و بنشانم
گل بر سرش افشانم

ای روی دل آرایت
مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد
از من که پریشانم
Designed By Erfan Powered by Bayan