012

به نام خدای مهربون

:)

.

.

آقا من دیگه واقعا به بد بودن شما یقین کردم

یه روز نبودم فقط 5 تا ؟ دوتاشم که خصوصی بود ....

.

.

از وبلاگایی که دنبال می کنم هم که فقط 3 تا پست جدید گذاشته بودید

چ وضعشه آخه

.

.

(آخه من همیشه قبل پست گذاشتن میرم همه نظرا رو جواب میدم

همه وبلاگیی که دنبال میکنمم چک می کنم ببینم پست جدید گذاشتن یا نه)

.

.

نظر بدید (نه نظر خصوصی) ، پست بذارید ، فعال باشید یکم

والا

07:30
مکاترونیک خودرو
30 December 16 , 07:48
سلاااااااامم داداش صبحت بخیر
غصه نخورپسته نه گرونه،پیازبخورخواصش هم ازپسته بیشتربه امام زاده بیژن قسمم:)

پاسخ :

سلام خیلی ممنون عزیز
صبح شمام به خیر

پیاز و ماادراک الپیاز ...
سید حسین سادات رضوی
30 December 16 , 07:52
سلام
تبادل انجام میدید؟

پاسخ :

:/

💖 miss fatemeh 💖
30 December 16 , 09:34
حسش نیس به قرآن :(

پاسخ :

:(
بذارید دیگه یه چیزی بالاخره بذارید خالی نباشه
ما جــــــــღــــــدہツ
30 December 16 , 11:22
با نظر فاطمه کاملا موافقم

پاسخ :

:( چرا حس ندارید آخه ... البته شما قضیتون فرق داره ... بقیه چرا حس ندارن :(
ما جــــــــღــــــدہツ
30 December 16 , 11:23
با نظر فاطمه کاملا موافقم

پاسخ :

ماجده خانوم چرا خدافظی کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دیگه پست نمیذاری؟
منِ ناشناس
30 December 16 , 11:58
فصل امتحاناس
وقت پست گذاشتن کمه

پاسخ :

:(
پست کوتاه بذارید
نسیم ...
30 December 16 , 15:01
چشم پست میذاریم...

پاسخ :

دست شما درد نکنه ... خیل ام عالی :)
گلی ....
31 December 16 , 08:37
سلام وبلاگ جالبی دارید

پاسخ :

خیلی ممنون از شما :)

البته با نظرات شماها جالب تر هم میشه خخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بنشینم و بنشانم

هی روزگار ، کاره خوبی نکردی ، حواست باشه

آن دوست که من دارم
آن یار که من دانم
شیرین دهنی دارد
دور از لب و دندانم

بخت این نکند با من
کاش شاخ صنوبر را
بنشینم و بنشانم
گل بر سرش افشانم

ای روی دل آرایت
مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد
از من که پریشانم
Designed By Erfan Powered by Bayan