020دوستای عزیزم کجایید ؟ دلم براتون تنگیده

به نام خدای مهربون

:)

.

.

حوصلم سر رفت گفتم بیام یه سلامی خدمتتون عرض کنم 

لطفی هرکی بگه حالش چطوره 

و اوضاع چطور پیش میره 

ممنون :)

22:52
نسیم ...
18 January 17 , 22:54
سلام
:)

پاسخ :

سلام نسیم خانوم خوبی ؟ درسا خوبه؟
نسیم ...
18 January 17 , 23:04
خوبم... ممنون...
بله خوبه همه چیز ممنون...

پاسخ :

خداروشکر :)

خوش حال شدم خخ
دختـ ـرڪ :)
19 January 17 , 00:08
نبودید چند روزه ؟
 خوبیم الحمدلله .. شما چطورید؟

پاسخ :

آره یه مدت بیخیال وب شده بودم ولی دلم براتون تنگ شده بود .... 
💖 miss fatemeh 💖
19 January 17 , 00:36
سلام :)
یه مدت نبودین داشتیم نگران میشدیم :)))
ما هم خوبیم.یه نفسی میاد و میره :)))

پاسخ :

سلام 

آره میخواستم بیخیال وب بشم 


خداروشکر که خوبید :)
♥ محجبه ♥
19 January 17 , 03:36
سلام 

ما ک خوبیم

شما خوب باشید ایشالا :)

پاسخ :

سلام

خداروشکر که شما خوبید

خداروشکر منم خوبم :)
منتـــظر المـهـدی۳۱۳
19 January 17 , 07:19
سلام کم پیدا بودید 

با آرزوی سلامتی ...

پاسخ :

اوهوم یه مدت نبودم 

خیلی ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بنشینم و بنشانم

هی روزگار ، کاره خوبی نکردی ، حواست باشه

آن دوست که من دارم
آن یار که من دانم
شیرین دهنی دارد
دور از لب و دندانم

بخت این نکند با من
کاش شاخ صنوبر را
بنشینم و بنشانم
گل بر سرش افشانم

ای روی دل آرایت
مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد
از من که پریشانم
Designed By Erfan Powered by Bayan