015

به نام خدای مهربون

:)

.

.

همه ی کنکوریای بدبخت براتون آرزوی موفیت دارم :)

اونایی که نظر میدید و دنبال می کنید همچنان خیلی دوستون دارم

.

.

.

تو یه سری وبلاگتون پست رمز دار میذارید 

دوستتون ندارم 

یا نذارید یا رمزشو بدید 

نامردا 

.

.

تو چندتا وبلاگم دیدم دخترا از پسرا خاطره میذارن

من خیلی اعصابم به هم میریزه

ربطی به مذهبی غیر مذهبی هم نداره ... آدم غیرت داره 

+ بدم میاد از هرچی کلاس مختلطه ...

08:09
نسیم ...
03 January 17 , 08:10
کنکوریای بد بخت :-/
لفظ جالبی نیست!

پاسخ :

ببخشید ولی حقیقت تلخه خخخ
شوخی کردم خب چرا ناراحت میشی
❤منتـــظر المهدی۳۱۳❤
03 January 17 , 08:16
خوب فقط کامنت  هم جنس خودتون رو تأیید کنید!

پاسخ :

یعنی چی؟ منظورتون متوجه نمیشم
نسیم ...
03 January 17 , 08:34
ناراحت نشدم...
شما برای کنکوریا دعا کنید...
منِ ناشناس
03 January 17 , 10:05
منظورتون رو ازاینکه چجوری چالش برگزارکرده نمیدونم
ولی اگه میخوایدمتن چالش روببینید روی اولین لانتوری توی متنم کلیک کنید

پاسخ :

خیلی ام ممنون :))
زیر نور ماه
03 January 17 , 11:14
:/

پاسخ :

:))
خوبی؟
❤منتـــظر المهدی۳۱۳❤
03 January 17 , 11:18
ان شاءالله کنکوری ها موفق باشن 

:-)

پاسخ :

ان شاالله

حالا تو این شکلک دماغشو نمیذاشتی نمیشد؟ خخخ
 :)
گلی ....
03 January 17 , 11:26
سلام

اخه  چرا رمز میزارن ؟؟؟؟
آخه چرا عاشقانه میزارن ؟؟؟
چه کار بدی خخخ

پاسخ :

سلام

خیلی کار بدیه
آدم از فوضولی می میره

عاشقانه منظورم نبود که ... 

حالا خوبه خودت از همه بیشتر رمز دار میزازی .... رمزو بدده دیگه اذیت نکن
💖 miss fatemeh 💖
03 January 17 , 11:48
سلام
موفق باشن خخخخخخ
میگم به جای بدبخت بهتر نبود بنویسین طفلکی؟!
چقدر خوبه که غیرت دارین :))

پاسخ :

سلام
سلامت باشین

چرا بهتر بود ... :(

اوهوم ولی خیلی اعصابمو داغون می کنه :((
soldier ..
03 January 17 , 11:54
کنکوریا خیلیم خوبن :/

پاسخ :

نگفتم بدن که ... ای بابا کاش همون صبح عوضش کرده بودم
متـ ـین
03 January 17 , 15:01
آخخخ! دست رو دلم نزار که خونه! ولی تشکر بابت آرزوی موفقیتت :)
فقط ی سوال: تو خودت کنکور رو رد کردی یا هنوز سنت نرسیده به این چیزا؟

پاسخ :

میگذره بابا نگران نباش ... مثه باد میگذره ....

بعدا میگم :)
متـ ـین
03 January 17 , 15:01
من از کلاس مختلط خوشم نمیاد ولی اگه یه نفری خوشش میاد دیگه نباید داغ کنی :/

پاسخ :

آدم به رگ غیرتش بر میخوره .... بعدشم تو فرض کن خواهر خودت بخواد بره دانشگاه وقتی همه جا کلاس مختلطه باید چیکار کنه؟ تو اعصابت خورد نمیشه؟ به غیرتت بر نمیخوره؟
Samira ..
04 January 17 , 08:05
این اسمش غیرت نیست جناب تعصب بیخود!!!من ازاول ترم نهایت باپسرای کلاسمون10کلمه حرف نزدم حتی سلامم نمیکنیم به هم تو جمع کلاس همه شوخن ولی بی احترامی نیست کسیم معذب نیست. هیچکس پاشو ازگلیمش دراز نکرده!.هیچکدوم وختراهم  باوجودپسرا معذب نیستن چون پسرا میشینن دور هم ومثلا بازی آی جی آی میکنن :///درضمن اکثرا هم ازدخترت بچه ترن!شیطونن اما اگه مجبور شن کنارت بشینن ازنبود جا مودبن وسربه زیر...تعصبتون بیجاست چون من و خیلی های دیگه پسرودخترو به چشم همکلاسی میبینیم نه جنسیتشون!!!منم انقد توزندگیم ودرگیری دارم که حتی شده خیلی وقتا اینجور پستای طنز وقتی گذاشتم که از لحاظ روحی داغون بودم که بقیه بخندن...یعنی همه خاطرات خنده داروبابقیه شریک میشم شادشن...اما همون پستای رمزداری که میگید همون درداس که باهیچکدومتون شریک نمیشن تا دلتون نگیره
پس!!!اسم تعصب بی جارو غیرت نزارید

پاسخ :

حرف من کلی بود 
تو این ممککلت که فقط شما و کلاس شما نیست
.
.
یعنی واقعا نمیدونید چه گندی دارن تو این دانشگاه ها بالا میارن؟
دیگه صدای خود رهبری هم در اومد از این گندشون

غیرته غیرته ... من روی ناموسم غیرت دارم
رستاک :)
04 January 17 , 09:31

غیرت:|

چند سالتونه شما؟:|

یه ذره طرز فکرو عوض نمایید!

پاسخ :

غیرت چه ربطی به سن داره؟

منظورتون رو متوجه نمیشم ... نسبت به چی؟
Poker Face
04 January 17 , 15:20
کلاس مختلط بد نیست همه چیز بستگی به خود اون شخص داره!به دو طرف قضیه!
متوجه نمیشم پست دخترا چه ربطی به غیرت شما داره:///

پاسخ :

بعدا یه پست جداگونه کامل توضیح میدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بنشینم و بنشانم

هی روزگار ، کاره خوبی نکردی ، حواست باشه

آن دوست که من دارم
آن یار که من دانم
شیرین دهنی دارد
دور از لب و دندانم

بخت این نکند با من
کاش شاخ صنوبر را
بنشینم و بنشانم
گل بر سرش افشانم

ای روی دل آرایت
مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد
از من که پریشانم
Designed By Erfan Powered by Bayan