014

به نام خدای مهربون 

:)

.

.

اونایی که پست میذارید خیلی دوستتون دارم

اونایی که نظر میذارید خیلی خیلی دوستتون دارم

اونایی که دنبال میکنید خیلی خیلی خیلی دوستتون دارم

.

.

اونایی که امتحان دارید براتون آرزوی موفقیت دارم

.

.

امروز حالم خوبه گرچه

کسی که دوسش دارم

باهام کمتر حرف میزنه

نه اینکه نخواد ، میخواد

اما بنا به دلیلی نمیتونه 

دلم براش تنگ میشه

07:48
نسیم ...
01 January 17 , 09:02
خب برای اونایی که کنکور دارن هم آرزوی موفقیت کنید :)

پاسخ :

حواسم نبود ... پست بعدی

همه ی کنکوریا روحتون شاد و یادتون گرامی 

خخخ
soldier ..
01 January 17 , 09:43
من امتحان دارم :/

پاسخ :

موفق باشی
❤منتـــظر المهدی۳۱۳❤
01 January 17 , 10:01
ان شاءالله موفق وسلامت باشید

پاسخ :

شما هم همین طور
گلی ....
01 January 17 , 13:42
خدا رو شکر حالتون خوبه
اونی هم که دوستش دارید میاد صبور باشید

پاسخ :

:)

مرسی از شما ... هست نرفته ... 
هست اما کم است
زیر نور ماه
01 January 17 , 13:48
:)

پاسخ :

:))
💖 miss fatemeh 💖
01 January 17 , 14:16
یعنی منو خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دوست داری؟
خجالت بکش برادر =|

پاسخ :

پس شما رو خیلی خیلی خیلی دشمن بدارم ؟؟؟
خب دوستون دارم مگه چیه؟ :(
فدایی شهدا
01 January 17 , 15:37
احسنت...

پاسخ :

:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بنشینم و بنشانم

هی روزگار ، کاره خوبی نکردی ، حواست باشه

آن دوست که من دارم
آن یار که من دانم
شیرین دهنی دارد
دور از لب و دندانم

بخت این نکند با من
کاش شاخ صنوبر را
بنشینم و بنشانم
گل بر سرش افشانم

ای روی دل آرایت
مجموعه ی زیبایی
مجموع چه غم دارد
از من که پریشانم
Designed By Erfan Powered by Bayan